Sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu. Tonton Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Full Online 2018-10-07

Sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu Rating: 8,7/10 1837 reviews

Tonton Kan Kukejar Cinta Kamu Full Episod

sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu

Dia juga telah memilih Dilaila Elya Miera untuk disatukan dengan Ray. Jadi, macam mana nak failkan perceraian? Alma ni pula memang jenis selamba. This review has been hidden because it contains spoilers. Dia ingkar amaran Nek Bonda demi cinta dan rindunya. Dia suka buat sesuatu perkara ikut rasa hati dia je. Drama Kan KuKejar Cinta Kamu Episod 1 - Episod 4 : Semalam telah ditayangkan drama Kan Kukejar Cinta Kamu.

Next

Sinopsis Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Astro Ria

sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu

Nek bonda Delimawati yang digelar ' Hitler' orang paling berkuasa dalam keluarga Raqib mengetahui bahawa Ray sudah berkahwin dengan Alma tetapi disebabkan dendamnya terhadap keluarga Alma, dia merahsiakan kewujudan Alma daripada Ray. Mana tahu ade lagi kat situ. Banyka kejadian berlku semsa mereka bekerja dan kejadian pelik apabila Lee Soo Yeon menyelamatkan Han Yeo Rum, ada rahsia disebalik kejadian tersebut. Ya lah cuba goda dia. Sakit hati ibu ni tak habis lagi tau. Alma merahsiakan statusnya kerana bapanya sebelum ini pernah berpesan supaya dia tidak mendekati keluarga Datuk Raqib. Kerana, Irfan sering berulang alik belajar memasak bersama Tok Ma yang merupakan nenek kepada Maisara.

Next

Drama Kan KuKejar Cinta Kamu Episod 1

sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu

Tapi sayang, macam-macam perangai, buat I tergolek, pening tau. Jika berterus-terang, hidup keluarganya terancam. Tanpa dedahkan statusnya sebagai isteri, tapi Nek Bonda tahu statusnya dia buru dan dekati Raiyan dalam senyap. Itu kalau tak boleh bertahan, ni pun mungkin lagilah tak boleh tahan. Lain novel yang dicari, lain plak yang dibeli.

Next

Kan Kukejar Cinta Kamu by Fauziah Ashari

sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu

Kental betul si kak Amyra tu, ya bu. Noah mula jatuh hati pada Nur. Bila keluarga Raqib berjaya beli saham syarikat bapa Alma, Ray gunakan video tu untuk mengugut Datuk Seri Hakim supaya melepaskan pegangan sahamnya dalam syarikat tu. Satu yang saya puji cinta hati saya tu, murah dengan sikap penyabar sebagai ketua keluarga kami. Macam2lah si heroin tu buat nak tarik perhatian suami dia.

Next

Drama Kan Ku Kejar Cinta Kamu Dan Sinopsis

sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu

Drama adaptasi novel karya Fauziah Ashari ini akan ditayangkan bagi menggantikan Drama Isteri Bukan Untuk Disewa. . Jika terang-terangan menjatuhkan ego dan maruah papa. Dan, tak mustahil Raiyan yang keliru terus lari! Kisah suami-isteri yang terpaksa menempuh dugaan yang diciptakan oleh keluarga masing-masing. Itu je harta dunia ibu ada. Jika terang-terangan menjatuhkan ego dan maruah papa.


Next

Sinopsis Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Astro Ria

sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu

Lepas 2 tahun Alma kembali untuk menuntut cerai daripada Ray sejurus lepas akhbar siarkan berita yang Ray akan melangsungkan perkahwinan dalam masa terdekat. Yang tragiknya, sehari selepas mereka kembali ke tanahair, Ray mengalami kemalangan dan disahkan amnesia. Nek Bonda memilih Dilaila Elya Miera untuk dikahwinkan dengan cucu kesayangannya. Jika berterus-terang, hidup keluarganya terancam. I harap sangat bukan kesilapan. Bagaimana penerimaan Nek Bonda bila kebenaran terbongkar? Teehee~ what i like: story line, the plot, and how the author introduce the character what i dont like: fauziah ashari banyak sindir other author or publications.

Next

Drama Kan Ku Kejar Cinta Kamu [Slot MegaDrama Astro Ria]

sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu

Dapatkah Alma mengenepikan garangnya Nek Bonda dan egonya Datuk Raqib?? Saya kat rumah dah macam storyteller. Apa pon, cita yang okay2 aje. Walaupun ramai watak-watak dalam buku ini, jalan cerita yang tidak membosankan tetap dapat menghiburkan. Lagi menarik drama ini bakal menampilkan pelakon Fendy Bakry sbg tunggak utama yg bakal bergandingan dgn pelakon Amyra Rosli. Angkara Nek Bonda jugalah adik Alma, Faris ditimpa kemalangan. Harapan Alma dan Raiyan ialah untuk mengeratkan dan menyambung silaturrahim kedua keluarga mereka.


Next

Tonton Drama Kan Kukejar Cinta Kamu Full Online

sinopsis novel kan ku kejar cinta kamu

Tanpa dedahkan statusnya sebagai isteri, dia buru dan dekati Raiyan dalam senyap. Malangnya, belum sempat Raiyan mengenalkan isteri yang dinikahinya itu, Raiyan kemalangan dan hilang ingatan. Sehari selepas berada di tanah air, Raiyan mengalami kemalangan hingga menyebabkan dia kehilangan identiti diri dan keliru sentiasa hilang ingatan. Hubungan mereka penuh ranjau walau ketika bertemu di luar negara dulu, semuanya indah belaka. Apa pulak aku jahat, kan? Tapi sayang, macam-macam perangai, buat I tergolek, pening tau. Yang menjadi masalahnya sekarang, perkahwinan mereka belum didaftarkan. Perjalanan cinta mereka yang penuh duka, dendam dan cobaan.

Next